Dag två

Denna bild är absolut inte från idag. Den är ifrån en bra dag. När jag älskade mig själv. Jag har alltid tyckt att det låter så egoistiskt att säga att man älskar sig själv, men det kanske är för att jag har haft svårt att göra det. Men jag har gjort det, till och från. 
 
Denna dag är inte ens värd att skriva om helt ärligt. Ingen kunde bry sig mindre om att jag har bytt gardiner och duschat. Inte ens jag bryr mig. 
 
Mitt humör pendlar som en fucking stressad Stockholmsbo. Jag vet inte vad jag vill eller vem jag är ens, lol I’m so deep. Hatar att va sjukskriven, jag är så rastlös att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Är trött på att kolla film och serier för jag orkar inte koncentrera mig på nånting. Förutom att klaga då Hahah. 
 
Well vet inte ens vart jag ville komma med detta inlägg så jag avslutar här innan jag börjar svamla alltför mycket. 
Allmänt | |
Upp