10 fun facts om mig

* Jag är rädd för vatten. Kan inte hoppa från bryggor där jag inte vet hur djupt vattnet är. Tycker det är så sjukt obehagligt att inte veta vart det tar stopp liksom. När jag var liten kunde jag inte ens skölja huvudet i duschen pga fick panik när jag fick vatten i ansiktet. (😂) 
 
* Jag har varit vegetarian. Funkade sådär med tanke på att jag äter kött idag. 
 
* Jag klarar inte av när saker inte går som planerat. Antingen att jag har ställt in mig på att göra nånting och så blir det inte av eller om folk hör av sig spontant och ba ”jag kommer om 10 min” Jag får mental breakdown av sånt. 
 
 
* Jag är besatt i mopsar!! Vill så gärna ha en och kommer skaffa en så småningom när jag har råd och tid att lägga all energi i världen på den. 
 
* Jag samlar på döskallar. Har nog 100 döskalle-grejer här i hemmet. Har alltid gillat att samla på saker. När jag var mindre samlade jag på saker som hade Englandsflaggan som tryck, det var mindre fint...
 
* Jag har träffat Rebecca & Fiona tre gånger (mina största förebilder genom tiderna❤️) 
 
 
* Mitt absoluta drömjobb är att få hålla på med musik. Men om man ska tänka mer realistiskt så är det att jobba med ungdomar eller med smink/kläder.   
 
* Mitt fullständiga namn är Sanna Märta Helena Backman, därav heter bloggen sannamh.blogg.se. Märta kommer ifrån min farmor som jag träffat enstaka gånger då hon levde när jag var liten, så kommer knappt ihåg henne och Helena kommer ifrån min mamma. 
 
* Jag älskar stark mat! De senaste dagarna har jag haft cravings på jalapeños och har bara ätit det direkt ur burken hahah jättekonstigt jag vet. 
 
* Jag blir otroligt fäst vid saker jag tycker om. Typ som serien Stranger Things. Kollade om båda säsongerna 3 gånger i rad, alla behind the scenes, intervjuer, allt allt allt. Jag vill veta hur regissörerna tänker, vart dom får alla idéer ifrån, vem som gjort soundtrack osv. Jag blir ju nästan besatt. Och det pågår alltid under en intensiv kort period sen hittar jag nåt annat som jag blir besatt i haha.
Allmänt | |
Upp