Fuck livet

Asså nej jag kan verkligen inte hantera pengar?? Har typ ätit ute varje dag sen jag fick lön samtidigt som jag ba "har inte råd med nåt" ??? Jag är så jävla oklar ibland. Men jag passar på att leva life och förtränga vad som sker i livet. För att dra en lång historia kort så bor jag sedan över ett år tillbaka på ett så kallat Stödboende där det bor flera ungdomar i samma hus men alla har en egen lägenhet. Alla bor här av olika anledningar men jag bor här då jag inte kan bo hemma. Jag har fått denna fråga så många gånger och det är jävligt jobbigt ibland att behöva svara men så är fallet. Detta boende saknar tillstånd och ska nu läggas ner vilket innebär att jag måste ha flyttat ut på måndag????! Ja jag har lite panik för vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Sen som pricken över i:et ringde mamma och sa att hon hade blivit vräkt och att jag måste komma hem och hämta alla mina gamla grejer vilket inte är det optimala när jag själv inte vet vart jag ska göra av alla grejer jag har nu? Var där igår och det var jävligt jobbigt då mamma inte mår bra alls. Jag var helt utmattad men kunde inte sova så jag var inte i skolan idag. DET ÄR SÅ LÄGLIGT ATT DETTA HÄNDER NU, eller inte. Ja detta blev ju ganska personligt men orkar inte låtsas att allt är bra när det inte är det. Såå om nån skulle se mig sitta och gråta så vet ni varför! 
Allmänt | |
Upp